torsdag den 29. september 2011

Min dag

- diskussion fra morgenstunden med håndværker om dårligt udført arbejde -> irriterende

- formiddagsforedrag om De 7 Gode Vaner -> inspirerende

- frokost med hjemmebagte porremuffins og masser af gulerødder i solen i kolonihaven -> mums

- eftermiddagen med græsslåning, lugning og oprydning i sol og varme i kolonihaven -> fantastisk

- sms om aflysning af krea-klub i aften -> æv

- opringning med afslag på job ifm. jobsamtalen i mandags -> ærgerligt!

- opringning fra vikarbureau, som jeg for 10 år siden arbejdede for i en kort periode. De kunne huske mig og jeg skal til samtale -> skønt!

Alt i alt trods alt en god dag godt hjulpet på vej af det fantastiske sensommervejr.....

1 kommentar:

  1. Når du sådan lister det op, ser det samlet set ganske opmuntrende ud:-)
    Æv- med jobbet !
    Og det viste sig, det kun ville blive dig og mig- jeg skulle da bare ha grebet en flaske rødvin og et nørkleri og cyklet ud til dig i kolonien:-)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...