tirsdag den 13. september 2011

Hvornår var det lige....

....at jeg blev hende den gamle kone, der går rundt med læsebriller siddende nede på næsetippen, fordi hun har fået 'gammel-kone-syn' og ikke længere kan læse noget som helst af det, der står med småt?

Og hvorfor bliver det, der står med småt, så hurtigt større og større?

Det må være noget andet end almindelig ælde, for jeg synes altså det kom fra den ene dag til den anden. Grrrrr..... Nu er jeg altså også hende med de der billige læsebriller liggende overalt, fordi jeg har brug for dem overalt. Måske jeg skulle lade min optiker overtale mig til at få de dersens briller med glidende overgang? Nej, ikke endnu. Er altså for glad for mine kontaktlinser. Mon man kan få sådan nogle med glidende overgang?

4 kommentarer:

  1. Jamen det kommer pludseligt !!
    :-)
    Knus fra kvinden med glidende overgange :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog et godt navn til din blog! Sådan en har vi vist alle brug for. Tak for i går.

    SvarSlet
  3. Det man vist faktisk få, altså kontaktliner med glidende overgange :-) God dag til dig

    SvarSlet
  4. Hejsa Fluesvamp. Velkommen til min blog. Det var hyggeligt at møde dig i aftes. Jeg må ind og lure på din blog - og andre steder i din sfære :-) Go' opgaveskrivningsweekend.

    Hej Lene
    Tak for info - jeg må bestemt have undersøgt muligheden. Også en herlig dag og weekend til dig.

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...