tirsdag den 19. marts 2013

Her går det stadig godt

Som alle andre venter jeg også på lidt forår og strejf af varme i luften. Det får jeg så ikke, men jeg får åbenbart heldigvis heller ikke den snestorm, som ellers har fyldt godt i nyhedsstrømmen de sidste par dage. Det gør mig ikke noget!

Har fået søgt 10 jobs - og har desværre også allerede fået 3 afslag. Fatter det jo ikke :-) Nå, det skal ikke slå mig af den høje hest. Er stadigvæk fuld af tro på, at det nok skal gå. I morgen skal jeg til det bebudede CV- og orienteringsmøde i A-kassen.

Og jeg får også strikket. Det er så dejligt. På et tidspunkt får jeg vel også vist lidt af det her på bloggen. Læst bliver der også. Er med i en krimilæseklub, hvor Jo Nesbø bliver rost i høje toner, så nu er jeg startet på bøgerne om Harry Hole.

Det med rengøring og oprydning står det desværre lidt mere sløjt med. Det værste bliver selvfølgelig taget hver dag, men jeg går og venter på, at ånden skal komme over mig, og lejligheden skal have den helt store tur. Er sikker på det kommer sammen med lidt lunere vejr. Det plejer det.

6 kommentarer:

  1. Sejt at du har søgt 10 jobs, men selvfølgelig er det kedeligt med afslagene. De aner jo ikke hvad de siger nej tak til :-)
    Glæder mig til at se dine strikkerier, og må tilstå at herhjemme står det også sløvt til med rengøring/oprydning. Jeg venter også på "ånden" og håber ligesom dig, at lunere vejr bringer den med sig ;-)

    KH Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Bliver så glad for at høre at andre også "nedprioriterer" kedelige ting som rengøring :-) Sommetider tror jeg at det bare er mig der er doven. Men altså der er vigtigere ting i livet. God påske til dig og familien, Karina.

      Slet
  2. Harry Hole synes jeg bestemt er et bekendtskab. Eller i hvert fald bøgerne om ham, for han er vist egentlig ikke særlig behagelig :)

    Strik er godt, men det der rengøring - jeg tror det er lidt opreklameret. Strik du hellere :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er et godt stykke inde i første bog - og du har ret: ham Harry Hole er vist et noget sammensat menneske, der slæber rundt på en meget tung rygsæk. Livet har vist ikke været alt for let for ham. Selvom det jo ikke kan undskylde alle handlinger.
      Og rengøring - det ER opreklameret, med mindre man døjer med astma eller noget.
      God påskeferie :-)

      Slet
  3. Hold ud - det skal nok komme med arbejdet, og jeg taler af erfaring. Til tider kan det virke uendeligt håbløst, men der er altid lys for enden af tunellen. Og nyd, at du har tid til at strikke og læse gode bøger. Jeg elskede "Snemanden" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Sådanne hilsner betyder uendelig meget. Jeg prøver virkelig at fokusere på al den gode tid, jeg nu har.

      Slet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...