lørdag den 18. august 2012

Langt om længe...

Langt om længe lidt liv her på siden. Inspireret af vores kreative fællesskab hos Miri, som startede torsdag aften efter en lille sommerpause. De giver positiv energi, de der aftener i Miris hyggelige stue.

Og langt om længe har jeg sommerferie. Tre langstrakte uger ligger foran mig fra i dag - klar til at suge alt det bedste ud af. Starter blidt med en uges tid herhjemme med besøg fra Jydeland. Derefter forhåbentlig en tur sydover til varmere himmelstrøg. Destination endnu ikke fastlagt. Vi ser hvad der sker. Og det skal jeg stadig øve mig på - planlægning er mit mellemnavn!



4 kommentarer:

  1. godt at se et indlæg fra dig :)

    og en god sommerferie til dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt med liv herinde !
    Du er et energi bundt af kreativ inspiration og god energi- du skal vist bare selv indse det :-)
    Og RIGTIG god ferie !

    SvarSlet
  3. Tak, Helle og Miri. Det er nemt at nyde sin sommerferie, når vejret er så godt :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt at tænke sig, at der er uger med ferie foran, bare det var mig. Nyd det, også det uplanlagte, for man kan nu engang kun leve en dag ad gangen :)Spændt på at høre, hvad du finder på.

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...