onsdag den 22. februar 2012

Time flies when you're having fun!

Hmm - ved ikke, om det er helt korrekt. Korrekt er det, at tiden flyver, men synes måske nok jeg kunne have det sjovere. Tæller uger, men skulle måske hellere tælle måneder. Der er nemlig snart kun 2 :-)

Weekenderne er heldigvis dejlige og fyldt med alskens herlige ting. De levner bare ikke meget tid til reflektion og eftertanke og mærken efter i maven. Og det mangler. Det skal der være tid til, så jeg må til at prioritere! Men først om nogle uger for de næste tre weekender er øremærkede. Heldigvis bl.a. med familiebesøg i det nordjyske. Jeg glæder mig - det er længe siden.

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig.
    Vi har brug for tid til ingenting. Det kan være svært at skabe.
    Jeg gik ned med stress, udbrændthed og senere Angst,for nogle år siden- det lærte mig bla, at skabe tid til at gøre intet.
    Dejligt du har skønne weekender at se frem til!
    Og jeg ser frem til, næste Torsdag :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også altid til disse torsdage. De er hyggelige og med dejligt selskab. Nu vil jeg til at øve mig i at sørge for ikke at fylde al min fritid ud med gøremål og aftaler. Altså når de næste mange weekender med aftaler er gået :-) Tror det kræver lidt øvelse at skabe tid til at gøre intet. Jeg tror at du skal være mit forbillede og læremester.
    Go' weekend

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...