søndag den 5. februar 2012

Min første Give-Away Gevinst

Tiden er løbet her efter jul, og det meget stærkt. Derfor har jeg heller ikke fået taget mig sammen til at vise min allerførste gevinst i en give-away her i blogland. Det skal der rådes bod på nu, for det var en lækker en af slagsen, der faldt i min turban. Og netop i disse frostklingrende dage er især en af tingene blevet flittigt brugt.

Jeg vandt disse lækkerier her hos Beladotte. Kendte godt mærket i forvejen, da jeg oftest søger cremer uden parfume og andre tilsætningsstoffer. Heldigvis er der mange af den slags på markedet i dag, så jeg sværger ikke til et bestemt mærke, men prøver lidt hist og lidt her. Og lige for tiden er det altså disse, der bliver brugt. Især håndcremen gør godt. Tørre hænder følger vist med frost for mange - og dermed opstår behovet for en god håndcreme. Så i det mindste er mine hænder bløde og lækre i øjeblikket - takket være Decubal OG Helle. Tak for det!

Og så må jeg da vist hellere til at deltage i nogle flere af den slags :-) Endda måske forsøge mig med en af slagsen selv......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...