tirsdag den 11. oktober 2011

Vivian Høxbro

Jeg elsker dedikerede mennesker - og et sådan var jeg til foredrag med i går aftes. Gladsaxe Bibliotek havde lavet et arrangement med Vivian Høxbro, hvor hun fortalte om sit liv som strikkedesigner.

Glæden og kærligheden til strik lyste ud af hende - det var hendes liv. Og selvom alderen sagde pensionist, virkede det ikke som om, at hun havde tænkt sig at sætte sig hen i et hjørne og lade sig pensionere. Hendes liv er lækre garner, fantasifulde opskrifter og ikke mindst farver i massevis.

Så mon ikke alle tilstedeværende kvinder (vi var over 100) nød aftenen i aftes. Der var i hvert tilfælde mange strikkere til stede. Aldrig har jeg set så meget strik på så mange kvinder på samme tid. Det var slik for øjnene og en stor fornøjelse at overvære.

Og mon ikke jeg på et tidspunkt skal kaste mig over et Vivian Høxbro-design..... Jeg tror det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...